Σχετικά με τη λειτουργία δομών τηλεκπαίδευσης σε νησιά

Σε ερώτησή της προς το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων η βουλευτίνα της Νέας Δημοκρατίας Αικατερίνη Μονογυιού υποβάλλει ερώτημα σχετικά με τη λειτουργία μόνιμων δομών τηλεκπαίδευσης στα μικρονήσια.

Διαβάστε ολόκληρη την ερώτηση της βουλευτίνας της Νέας Δημοκρατίας παρακάτω.

Θέμα: Μόνιμες δομές τηλεεκπαίδευσης για μικρονήσια

Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,

Είναι γνωστή και αναγνωρισμένη η έγκαιρη και ενδελεχής υιοθέτηση μεθόδων και πρακτικών τηλεκπαίδευσης που εφάρμοσε το Υπουργείο σας αντιδρώντας κατάλληλα στις συνθήκες που επέβαλε η ανάγκη περιορισμού της πανδημίας του κορονοϊού που έπληξε την ανθρωπότητα. Κατά γενική ομολογία η μετάβαση στην καινοτόμο αυτή λειτουργία των σχολείων κάθε βαθμίδας υπήρξε υποδειγματική και άξια συγχαρητηρίων.

Είναι επίσης γνωστό ότι η τηλεκπαίδευση, όσο επιτυχημένη και αν είναι, δεν μπορεί να υποκαταστήσει πλήρως την δια ζώσης επαφή των εκπαιδευτικών με τα παιδιά, ιδιαίτερα στις μικρότερες ηλικίες.

Όμως, υπάρχουν δυστυχώς στην πατρίδα μας παιδιά, τα οποία μέχρι τώρα αντιμετωπίζουν συχνά ανυπέρβλητες δυσκολίες στο να συνεχίσουν την εκπαίδευσή τους έστω και στις τάξεις του Γυμνασίου. Αναφέρομαι σε παιδιά που μεγαλώνουν σε μικρονήσια, κάτω των 300 κατοίκων. Αυτά τα παιδιά πρέπει για να συνεχίσουν τις σπουδές τους να μετακινηθούν σε άλλο νησί όπου μπορεί να σταθεί και υπάρχει μονάδα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Είτε η μετακίνηση αυτή καθίσταται αναγκαία μόνο για αυτά, είτε συχνά επιβάλλεται η μετακίνηση όλης της οικογένειας. Αμφότερες οι περιπτώσεις συνιστούν μεγάλο εμπόδιο για αυτά και τις οικογένειές τους. Ως συνέπεια είτε εγκαταλείπει η οικογένεια το νησί (έτσι καθίστανται περισσότερα νησιά ακατοίκητα) είτε σταματούν τα παιδιά την εκπαίδευσή τους πριν ακόμα το γυμνάσιο.

Δεδομένων των ανωτέρω

Ερωτάται η Κυρία Υπουργός, η οποία έχει επιδείξει αξιέπαινη ευαισθησία σε θέματα αποκλεισμού παιδιών από την απόκτηση παιδείας.

  • Εάν σκοπεύει να δημιουργήσει, με γνώμονα την εμπειρία που έχει αποκτηθεί από τις καλές πρακτικές που έχουν εφαρμοστεί στη διάρκεια της καραντίνας, ειδικές μόνιμες δομές τηλεκπαίδευσης που θα απευθύνονται σε μαθητές νησιών όπου δεν υπάρχουν δομές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ώστε να δοθεί η δυνατότητα στα παιδιά αυτά να μπορέσουν να συνεχίσουν την εκπαίδευσή τους χωρίς να χρειαστεί να εγκαταλείπουν τον τόπο τους.

Με Εκτίμηση, η Ερωτώσα Βουλευτής

Μονογυιού Αικατερίνη

Πηγή Ελληνικό Κοινοβούλιο
Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Σχόλια
Loading...