Τελειόφοιτοι ειδικοί παιδαγωγοί ζητούν δίκαιη συμμετοχή στους νέους πίνακες Ειδικής Αγωγής

Σύνοψη: Τελειόφοιτοι ειδικοί παιδαγωγοί από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας ζητούν να μπορούν να συμμετάσχουν στους επικείμενους προσωρινούς πίνακες Ειδικής Αγωγής του ΑΣΕΠ. Επισημαίνουν τον κίνδυνο αποκλεισμού τους από τις προσλήψεις για τρία χρόνια, ζητώντας δίκαιη και ισότιμη αντιμετώπιση, χωρίς να καθυστερεί η διαδικασία.

Τελειόφοιτοι ειδικοί παιδαγωγοί ζητούν δίκαιη συμμετοχή στους νέους πίνακες Ειδικής Αγωγής

Οι τελειόφοιτοι των Παιδαγωγικών Τμημάτων Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας απευθύνουν κοινή επιστολή προς την Υπουργό Παιδείας. Ζητούν να τους δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχουν στους επικείμενους προσωρινούς πίνακες Ειδικής Αγωγής που ετοιμάζει ο ΑΣΕΠ.

Με μόλις λίγες εβδομάδες έως την ολοκλήρωση των σπουδών τους, εκφράζουν τον προβληματισμό τους για τον κίνδυνο αποκλεισμού τους από τις προσλήψεις που θα ισχύουν για τρία χρόνια λόγω ενός αυστηρού διοικητικού ορίου. Παράλληλα, υπογραμμίζουν ότι η λύση που προτείνουν δεν θα καθυστερήσει τη διαδικασία, αλλά θα εξασφαλίσει ισότιμη μεταχείριση και δίκαιη πρόσβαση στην εργασία.

Η επιστολή προς την Υπουργό Παιδείας

Στην κοινή τους επιστολή αναφέρουν συγκεκριμένα:

«Αξιότιμη κα Υπουργέ,

με την παρούσα επιστολή, εμείς, οι τελειόφοιτοι του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής (ΠΤΕΑ) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, απευθυνόμαστε σε εσάς με αίσθημα ευθύνης και ειλικρινούς ανησυχίας για την επαγγελματική μας προοπτική.

Ενώνουμε τις δυνάμεις μας και ζητούμε να εξεταστεί άμεσα η δυνατότητα συμμετοχής μας στους επικείμενους προσωρινούς πίνακες Ειδικής Αγωγής, παρά το γεγονός ότι η λήξη της εξεταστικής μας περιόδου – από όπου και θα προκύψει η αποφοίτησή μας -προσδιορίζεται χρονικά για τον Ιούνιο.

Γνωρίζουμε πως οι πίνακες που πιθανόν πρόκειται να καταρτιστούν εντός του Μαΐου 2025 θα παραμείνουν σε ισχύ για διάστημα τριών ετών. Συνεπώς, εάν δεν δοθεί καμία δυνατότητα συμμετοχής στους τελειόφοιτους, για μερικές μόνο εβδομάδες που μας χωρίζουν από την απόκτηση του πτυχίου, κινδυνεύουμε να αποκλειστούμε από κάθε ευκαιρία εργασίας στο αντικείμενό μας για μια ολόκληρη τριετία. Έναν αποκλεισμό που δεν επιβάλλει ούτε η επιστήμη, ούτε η λογική, αλλά μόνο ένα αυστηρό διοικητικό όριο – και που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την αρχή της ισότητας στην πρόσβαση στην εργασία.

Δεν αιτούμαστε εξαίρεση ή προνομιακή μεταχείριση. Ζητούμε να εφαρμοστεί μια δίκαιη και πρακτικά υλοποιήσιμη λύση, που δεν θα καθυστερήσει την προκήρυξη ούτε θα παρακωλύσει την εξέλιξη των διαδικασιών. Συγκεκριμένα, προτείνουμε να μας επιτραπεί να υποβάλουμε αίτηση κανονικά και να καταθέσουμε το πτυχίο μας μόλις ολοκληρωθεί η εξεταστική και εκδοθούν τα απαιτούμενα έγγραφα. Είναι μια πρακτική, απόλυτα εφαρμόσιμη λύση και ταυτόχρονα διασφαλίζει την ισονομία.

Γι’ αυτό σας καλούμε, με απόλυτο σεβασμό αλλά και με πίστη στην ευθυκρισία και το αίσθημα δικαίου που οφείλει να διέπει κάθε δημόσιο θεσμό, να εξετάσετε προσωπικά το ζήτημα και να τοποθετηθείτε. Η στάση σας μπορεί να σηματοδοτήσει την έμπρακτη στήριξη των νέων επιστημόνων και να αποτελέσει παράδειγμα μιας διοίκησης που στέκεται δίπλα στους ανθρώπους της Παιδείας, αντί απέναντί τους.

Ζητούμε, λοιπόν, τη δίκαιη λύση. Όχι εύνοια, αλλά αναγνώριση. Όχι εξαίρεση, αλλά ισότιμη ευκαιρία.

Με εκτίμηση,

Οι τελειόφοιτοι του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής (ΠΤΕΑ) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. »

Η σημασία της πρότασης

Η πρόταση των τελειοφοίτων ειδικών παιδαγωγών αποσκοπεί να διασφαλίσει ότι η απόκτηση του πτυχίου τους θα τους δώσει πρόσβαση στις προσλήψεις χωρίς τον αποκλεισμό που επιφέρει το τυπικό όριο των εξεταστικών διαδικασιών. Ταυτόχρονα, τηρείται η ομαλή ροή των διαδικασιών του ΑΣΕΠ και η ανάγκη για έγκαιρη κάλυψη των κενών στην Ειδική Αγωγή, όπου η ζήτηση εκπαιδευτικών είναι διαρκώς αυξανόμενη.

Το θέμα αυτό αφορά άμεσα όχι μόνο τους φοιτητές, αλλά και τις σχολικές μονάδες και την κοινωνία που έχει ανάγκη από εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής, οι οποίοι είναι επαρκώς καταρτισμένοι και έτοιμοι να ανταποκριθούν στις προκλήσεις του τομέα.

Ο διάλογος και η ευελιξία της πολιτείας μπορούν να αποτελέσουν παράδειγμα στήριξης των νέων επιστημόνων και να συμβάλουν στην ενίσχυση της δημόσιας εκπαίδευσης μέσω δίκαιων και λειτουργικών ρυθμίσεων.

Πηγή:https://www.especial.gr/teleiofitoi-eidikoi-paidagogoi-zitoun-dikaii-simmetochi-stous-epikeimenous-pinakes-eidikis-agogis/

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Σχόλια
Loading...
Viagra Kaufen Tadalafil Kaufen Buy Klonopin Online