ΥΠΑΙΘ: με ράπιντ τεστ η ανάληψη υπηρεσίας ανεμβολίαστων αναπληρωτών

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων εξέδωσε ανακοίνωση με συμπληρωματικές οδηγίες προς τους προσλαμβανόμενους αναπληρωτές στην οποία αναφέρεται πως η ανάληψη υπηρεσίας θα γίνεται με ράπιντ τεστ στην περίπτωση ανεμβολίαστων αναπληρωτών εκπαιδευτικών και όχι με σελφ τεστ όπως διαδόθηκε. Διαβάστε αναλυτικά παρακάτω.

Υπενθυμίζεται ότι σήμερα, Δευτέρα 30 Αυγούστου 2021, έως 23:59, υποβάλλονται ηλεκτρονικά μέσω του ΟΠΣΥΔ οι Αιτήσεις-Δηλώσεις προτίμησης τοποθέτησης σε σχολικές μονάδες  από τους προσλαμβανόμενους κατά την 1η φάση προσλήψεων σχολικού έτους 2021-2022 αναπληρωτές.

Για τη διευκόλυνσή τους, έχουν ήδη αναρτηθεί στην αρχική σελίδα του ΟΠΣΥΔ, στα Εγχειρίδια Χρήσης, Εγχειρίδιο για Αίτηση-Δήλωση Προτίμησης Τοποθέτησης Αναπληρωτή (ΕΔΩ) και σχετικό Βίντεο-σύντομος οδηγός (ΕΔΩ).

Οι αναπληρωτές θα πληροφορηθούν μέσω γραπτού μηνύματος SMS ή μέσω του ΟΠΣΥΔ τη σχολική μονάδα τοποθέτησής τους. Σημειώνεται ότι οι αναπληρωτές που έχουν προσληφθεί σε ΣΔΕΥ-ΚΕΔΑΣΥ, Καλλιτεχνικά και Μουσικά Σχολεία, στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων (ΣΔΣΤΕ) και στα Ειδικά Καταστήματα Κράτησης Νέων (ΕΚΚΝ) δεν υποβάλλουν την  ανωτέρω Αίτηση-Δήλωση Προτίμησης Τοποθέτησης.

Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία από την Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου έως και την Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2021.

Οδηγίες σχετικά με την ανάληψη υπηρεσίας και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, υπάρχουν ΕΔΩ.

Περαιτέρω, σχετικά με την ανάληψη υπηρεσίας, επισημαίνονται τα ακόλουθα:

  1. Η ανάληψη υπηρεσίας θα πρέπει να ολοκληρώνεται μέχρι τις 14.00 καθημερινά κατά τις ημέρες που έχουν οριστεί για ανάληψη υπηρεσίας στη δομή ή τη σχολική μονάδα τοποθέτησης, προκειμένου στη συνέχεια να διενεργούνται οι απαραίτητες επεξεργασίες για τη μαζική ενημέρωση του συστήματος ΕΡΓΑΝΗ. Μέχρι τη συγκεκριμένη ώρα θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η ψηφιακή σήμανση ανάληψης υπηρεσίας στο Myschool από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας, και η αποδοχή ψηφιακής σύμβασης από τους αναπληρωτές, μέσω της εφαρμογής anaplirotes.gov.gr της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης. Σε διαφορετική περίπτωση, δεν διασφαλίζεται η ανάληψη υπηρεσίας του τη συγκεκριμένη ημέρα.
  2. Εκπαιδευτικοί που έχουν τοποθετηθεί σε εσπερινό σχολείο θα παρουσιαστούν για τη διαδικασία της ανάληψης υπηρεσίας σε πρωινό σχολείο που θα τους υποδείξει η Διεύθυνση Εκπαίδευσης κατόπιν σχετικής επικοινωνίας ή , εναλλακτικά, στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης. 
  3. Η προσκόμιση πιστοποιητικού εμβολιασμού ή νόσησης ή βεβαίωσης αρνητικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου νόσησης (rapid test ή PCR test) είναι υποχρεωτική για την ανάληψη υπηρεσίας (βλ. σχετικά στοιχείο 6 των απαιτούμενων δικαιολογητικών ΕΔΩ.
  4. Για την είσοδο στην εφαρμογή gov.gr και τη σύναψη της ψηφιακής σύμβασης, οι αναπληρωτές θα πρέπει να έχουν στη διάθεσή τους τους ατομικούς κωδικούς taxisnet.
Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Σχόλια
Loading...