Μεταθέσεις εκπαιδευτικών: αίτημα για συνυπηρέτηση

Ενημέρωση του Αιρετού ΚΥΣΔΕ Νεκτάριου Κορδή σχετικά με τις μεταθέσεις εκπαιδευτικών

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Σας ενημερώνουμε για τις αιτήσεις μετάθεσης που υποβλήθηκαν τη σχολική χρονιά 2019-2020. Πιο αναλυτικά έχουν υποβληθεί 221 αιτήσεις μετάθεσης στην Ειδική Αγωγή (182 πέρσι αύξηση αιτήσεων κατά 21%), 222 αιτήσεις μετάθεσης στα Καλλιτεχνικά σχολεία (111 πέρσι αύξηση αιτήσεων κατά 100%!), 91 αιτήσεις μετάθεσης με εξειδίκευση στη Συμβουλευτική και στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό σε ΚΕΣΥ (127 πέρσι μείωση αιτήσεων κατά 28%),78 αιτήσεις μετάθεσης στα Διαπολιτισμικά (46 πέρσι αύξηση αιτήσεων κατά 69%), 493 αιτήσεις μετάθεσης στα Μουσικά (494 πέρσι) και 6579 αιτήσεις για τις γενικές μεταθέσεις (6670 πέρσι μείωση αιτήσεων κατά 1,4%).

Πιο αναλυτικά για τις μεταθέσεις υποβλήθηκαν συνολικά μεταξύ άλλων 1529 αιτήσεις ΠΕ06, 881 ΠΕ05, 542 ΠΕ07, 940 ΠΕ01,275 ΠΕ08, 314 ΠΕ78, 1612 ΠΕ03,913 ΠΕ80, 2022 ΠΕ 86, 4384 ΠΕ 02, 1849 ΠΕ11 και 1427 ΠΕ04.01 και 462 ΠΕ04.02.

Σχετικά με τις Γενικές μεταθέσεις του 2018-19 είχαμε 6357 αιτήσεις και ικανοποιήθηκαν 498 (ποσοστό 7,83%). Τα δηλωθέντα κενά ήταν 2.568. Επίσης έγιναν 77 μεταθέσεις σε Μουσικά Σχολεία, 8 σε Διαπολιτισμικά, 13 σε Καλλιτεχνικά, 84 στην Ειδική Αγωγή (56,85%) και 79 σε ΚΕΣΥ με εξειδίκευση στη Συμβουλευτική και τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό (89,77%).

Για τις γενικές μεταθέσεις του 2017-18 εξετάστηκαν 152 αιτήσεις μετάθεσης στην Ειδική Αγωγή, 355 αιτήσεις μετάθεσης στα Καλλιτεχνικά σχολεία, 65 αιτήσεις μετάθεσης στα Διαπολιτισμικά, 426 αιτήσεις μετάθεσης στα Μουσικά και 6673 αιτήσεις για τις γενικές μεταθέσεις.

Εξ αυτών ικανοποιήθηκαν 51 αιτήσεις στην Ειδική Αγωγή, 48 αιτήσεις στα Μουσικά, 41 στα Καλλιτεχνικά, 8 στα Διαπολιτισμικά και 472 στη Γενική Παιδεία (ποσοστό ικανοποίησης 7,07%).

Για τις γενικές μεταθέσεις του 2016-17 είχαν υποβληθεί 181 αιτήσεις μετάθεσης στην Ειδική Αγωγή, 69 αιτήσεις μετάθεσης στα Καλλιτεχνικά σχολεία, 99 αιτήσεις μετάθεσης στα Διαπολιτισμικά, 580 αιτήσεις μετάθεσης στα Μουσικά και 6780 αιτήσεις για τις γενικές μεταθέσεις.

Εξ αυτών ικανοποιήθηκαν 44 αιτήσεις στην Ειδική Αγωγή, 95 αιτήσεις στα Μουσικά, 2 στα Καλλιτεχνικά, 5 στα Διαπολιτισμικά και 213 στη Γενική Παιδεία (ποσοστό ικανοποίησης 3,10%).

Το 2015-16 εξετάστηκαν 6997 αιτήσεις και ικανοποιήθηκαν 404 (ποσοστό ικανοποίησης 5,77%). Αρχικά στην Ειδική Αγωγή είχαμε 181 ενεργές αιτήσεις. Εξ αυτών μετατέθηκαν 46 εκπαιδευτικοί. Στα Μουσικά σχολεία υποβλήθηκαν 443 αιτήσεις.

Εξ αυτών ικανοποιήθηκαν 46 αιτήσεις εκπαιδευτικών γενικής παιδείας και 24 εκπαιδευτικοί μουσικής παιδείας. Στα Καλλιτεχνικά Σχολεία υποβλήθηκαν 78 αιτήσεις εκ των οποίων ικανοποιήθηκαν 9.  Στα Σχολεία διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης υποβλήθηκαν 39 αιτήσεις εκ των οπoίων ικανοποιήθηκαν 3.

Υπενθυμίζουμε ότι το 2014-15 είχαν υποβληθεί 195 αιτήσεις μετάθεσης στην Ειδική Αγωγή,76 αιτήσεις μετάθεσης στα Καλλιτεχνικά σχολεία, 607 αιτήσεις μετάθεσης στα Μουσικά και 8248 αιτήσεις για τις γενικές μεταθέσεις. Από τις 8098 ενεργές αιτήσεις Γενικών μεταθέσεων ικανοποιήθηκαν 1718 (ποσοστό 21,22%).  Τα ποσοστά ικανοποίησης των μεταθέσεων τα τελευταία χρόνια είναι τα ακόλουθα:

ΕΤΟΣΑΙΤΗΣΕΙΣΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣΠΟΣΟΣΤΟ
201214855243416,39%
2013112606075,4%
201483897518,99%
20158098171821,22%
201669974045,77%
201768742133,10%
201866734727,07%
201963574987,83%

Είναι προφανές ότι η ανακοίνωση των γενικών Μεταθέσεων θα πρέπει να γίνει έγκαιρα, αφού συμπαρασύρουν όλες τις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών (Αμοιβαίες Μεταθέσεις, Μετατάξεις από κλάδο σε κλάδο, τοποθετήσεις στα ΠΥΣΔΕ, Αποσπάσεις και τελικά προσλήψεις αναπληρωτών).

Το 2018 ανακοινώθηκαν στις 26 Μαρτίου και το 2019 στις 28 Μαρτίου. Ο συνολικός αριθμός των αιτήσεων μετάθεσης που υποβλήθηκαν είναι 19.377. Εξ αυτών οι 11.693 αιτήσεις αφορούν Βελτίωση και Οριστική Τοποθέτηση, οι 6.579 αιτήσεις είναι για ΠΥΣΔΕ, οι 18 για σχολεία Τυφλών-Κωφών, οι 203 για ΣΜΕΑΕ-ΚΕΣΥ, οι 91 για Συμβουλευτική, οι 78 για Διαπολιτισμικά, οι 222 για Καλλιτεχνικά και οι 493 αιτήσεις για Μουσικά Σχολεία.

Η συνολική αναλυτική κατανομή των 19.377 αιτήσεων ανά ειδικότητα και τύπο σχολείου είναι η ακόλουθη:

 ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΠΛΗΘΟΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ Δ.Ε.

ΚΛΑΔΟΣΠλήθος Αιτήσεων
ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ1529
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ28
ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ1
ΒΙΟΛΟΓΟΙ148
ΒΟΗΘΟΙ ΒΡΕΦΟΚΟΜΩΝ-ΠΑΙΔΟΚΟΜΩΝ2
ΒΟΗΘΩΝ ΙΑΤΡ. & ΒΙΟΛΟΓ.  ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ1
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ35
ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ881
ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ542
ΓΕΩΛΟΓΟΙ84
ΓΕΩΠΟΝΟΙ49
ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ3
ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΗΣ1
ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ7
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ1
ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ21
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ4
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ-ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ1
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ265
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ3
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ202
ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ38
ΙΑΤΡΙΚΗΣ21
ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ7
ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ8
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ38
ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ275
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ2
ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ314
ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ7
ΚΟΠΤΙΚΗΣ-ΡΑΠΤΙΚΗΣ2
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ1612
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ (ΜΙΘΕ)5
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ18
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ328
ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ269
ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ7
ΝΑΥΤΙΚΩΝ7
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ81
ΞΥΛΟΥΡΓΟΙ1
ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ8
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ913
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ-ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ2
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ2
ΘΕΟΛΟΓΟΙ940
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ2022
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε.Ι.2
ΠΟΛ.ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ – ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ363
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ Η/Υ7
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ6
ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ-ΔΟΜΙΚΟΙ5
ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ4384
ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ1849
ΦΥΣΙΚΟΙ1427
ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ20
ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ1
ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ11
ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ69
ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ1
ΧΗΜΙΚΟΙ462
ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ20
ΨΥΚΤΙΚΟΙ15
ΣΥΝΟΛΟ19.377

Η αναλυτική κατανομή των 6.579 αιτήσεων μετάθεσης από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ είναι η ακόλουθη:

ΠΛΗΘΟΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ Δ.Ε. ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ

ΚΛΑΔΟΣΠλήθος Αιτήσεων
ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ640
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ14
ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ
ΒΙΟΛΟΓΟΙ17
ΒΟΗΘΟΙ ΒΡΕΦΟΚΟΜΩΝ-ΠΑΙΔΟΚΟΜΩΝ
ΒΟΗΘΩΝ ΙΑΤΡ. & ΒΙΟΛΟΓ.  ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ12
ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ381
ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ252
ΓΕΩΛΟΓΟΙ18
ΓΕΩΠΟΝΟΙ9
ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ1
ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΗΣ1
ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ1
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ7
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ1
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ-ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ1
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ92
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ1
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ75
ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ8
ΙΑΤΡΙΚΗΣ6
ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ2
ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ2
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ17
ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ108
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ55
ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ3
ΚΟΠΤΙΚΗΣ-ΡΑΠΤΙΚΗΣ1
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ274
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ (ΜΙΘΕ)3
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ6
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ125
ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ67
ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ3
ΝΑΥΤΙΚΩΝ3
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ28
ΞΥΛΟΥΡΓΟΙ1
ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ2
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ308
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ-ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ2
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ1
ΘΕΟΛΟΓΟΙ353
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ658
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε.Ι.1
ΠΟΛ.ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ – ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ152
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ Η/Υ2
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ2
ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ-ΔΟΜΙΚΟΙ2
ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ1579
ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ652
ΦΥΣΙΚΟΙ486
ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ2
ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ1
ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ6
ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ15
ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ
ΧΗΜΙΚΟΙ111
ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ3
ΨΥΚΤΙΚΟΙ156
ΣΥΝΟΛΟ6.579

Η Α΄ Θεσσαλονίκης συγκεντρώνει τις περισσότερες πρώτες προτιμήσεις 1184 και ακολουθούν η Β΄ Αθήνας με 500, η Β΄ Θεσσαλονίκης με 476, η Α΄ Αθήνας με 464, η Δ΄ Αθήνας με 388 και η Λάρισα με 381 πρώτες προτιμήσεις.

Η Περιφέρεια Αττικής συγκεντρώνει 1488 πρώτες προτιμήσεις, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας 2129 πρώτες προτιμήσεις, η Περιφέρεια Θεσσαλίας 880,  η Ήπειρος 247, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 278 πρώτες προτιμήσεις, η Δυτική Μακεδονία 119, η Πελοπόννησος 122, η Κρήτη 149, η Ανατολική Μακεδονία & Θράκη 223, η Στερεά Ελλάδα 162, τα Ιόνια Νησιά 62, το Βόρειο Αιγαίο 23 και το Νότιο Αιγαίο 15 πρώτες προτιμήσεις για μεταθέσεις σε ΠΥΣΔΕ.

Η αναλυτική κατανομή των 18 αιτήσεων μετάθεσης για σχολεία Τυφλών – Κωφών είναι η ακόλουθη:

ΠΛΗΘΟΣ ΑΙΤΗΣΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ Δ.Ε. ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ ΚΩΦΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΡΑΦΗ BRAILLE ΤΩΝ ΤΥΦΛΩΝ

ΚΛΑΔΟΣΠλήθος Αιτήσεων
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ2
ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ10
ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ6
ΣΥΝΟΛΟ18

Η αναλυτική κατανομή των 203 αιτήσεων μετάθεσης για ΣΜΕΑΕ – ΚΕΣΥ είναι η ακόλουθη:

ΠΛΗΘΟΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ Δ.Ε.ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΣΥ

ΚΛΑΔΟΣΠλήθος Αιτήσεων
ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ1
ΒΙΟΛΟΓΟΙ1
ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ1
ΓΕΩΛΟΓΟΙ1
ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ1
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ3
ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ1
ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ4
ΚΟΠΤΙΚΗΣ-ΤΑΠΤΙΚΗΣ1
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ9
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ1
ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ1
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ4
ΘΕΟΛΟΓΟΙ2
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ21
ΠΟΛ.ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ – ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ1
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ2
ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ76
ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ57
ΦΥΣΙΚΟΙ7
ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ1
ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ4
ΧΗΜΙΚΟΙ3
ΣΥΝΟΛΟ203

Η αναλυτική κατανομή των 91 αιτήσεων μετάθεσης για Συμβουλευτική είναι η ακόλουθη:

ΠΛΗΘΟΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ Δ.Ε. ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΣΕ Κ.Ε.Σ.Υ.

ΚΛΑΔΟΣΠλήθος Αιτήσεων
ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ2
ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ5
ΓΕΩΛΟΓΟΙ1
ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ1
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ10
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ4
ΙΑΤΡΙΚΗΣ1
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ3
ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ6
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ1
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ2
ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ1
ΝΑΥΤΙΚΩΝ1
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ1
ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ2
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ9
ΘΕΟΛΟΓΟΙ3
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ9
ΠΟΛ.ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ – ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ4
ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ19
ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ5
ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ1
ΣΥΝΟΛΟ91

Η αναλυτική κατανομή των 78 αιτήσεων μετάθεσης για Διαπολιτισμικά Σχολεία είναι η ακόλουθη:

ΠΛΗΘΟΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Δ.Ε.

ΚΛΑΔΟΣΠλήθος Αιτήσεων
ΑΓΓΛΙΚΗΣ  ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ10
ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ16
ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ1
ΓΕΩΛΟΓΟΙ1
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ3
ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ1
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ1
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ3
ΠΟΛ.ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ – ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ2
ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ28
ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ8
ΦΥΣΙΚΟΙ3
ΧΗΜΙΚΟΙ1
ΣΥΝΟΛΟ78

Η αναλυτική κατανομή των 222 αιτήσεων μετάθεσης για τα Καλλιτεχνικά Σχολεία είναι η ακόλουθη:

ΠΛΗΘΟΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ ΣΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΚΛΑΔΟΣΠλήθος Αιτήσεων
ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ4
ΒΙΟΛΟΓΟΙ2
ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ24
ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ2
ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ3
ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ29
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ9
ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ4
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ2
ΘΕΟΛΟΓΟΙ5
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ24
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧ. ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ1
ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ483
ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ3
ΦΥΣΙΚΟΙ26
ΧΗΜΙΚΟΙ1
ΣΥΝΟΛΟ222

Η αναλυτική κατανομή των 493 αιτήσεων μετάθεσης για τα Μουσικά Σχολεία είναι η ακόλουθη:

ΠΛΗΘΟΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΚΛΑΔΟΣΠλήθος Αιτήσεων
ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ10
ΒΙΟΛΟΓΟΙ1
ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ40
ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ17
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ1
ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ4
ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ7
ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ3
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ25
ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ81
ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ1
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ11
ΘΕΟΛΟΓΟΙ5
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ25
ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ193
ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ24
ΦΥΣΙΚΟΙ34
ΧΗΜΙΚΟΙ11
ΣΥΝΟΛΟ493

Σας υπενθυμίζουμε ότι οι μεταθέσεις του 2020 θα γίνουν με το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο. Η δημιουργία επιτροπής αναμόρφωσης του πλαισίου των υπηρεσιακών μεταβολών με τη συμμετοχή των αιρετών και των Εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών, αποτελεί μια θετική εξέλιξη.

Είναι προφανές ότι το ΠΔ 50/1996 και ΠΔ100/1997 αλλά και το συνολικό νομοθετικό πλαίσιο χρειάζεται άμεση αναμόρφωση σε πολλά ζητήματα! Μερικά από αυτά είναι το καθεστώς των ασθενειών για ένταξη σε ειδική κατηγορία Μετάθεσης ή Απόσπασης, οι κατά προτεραιότητα αποσπάσεις, οι αποσπάσεις σε φορείς που πρέπει να γίνονται από τα Κεντρικά Υπηρεσιακά Συμβούλια και όχι με υπογραφή του εκάστοτε Υπουργού και φυσικά η μέριμνα για τα ζευγάρια εκπαιδευτικών με σκοπό να ενωθούν οι οικογένειές τους!

Ανάκληση της αίτησης μετάθεσης μπορεί να γίνει μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος μέχρι 31/1/2020, οπότε και θα απενεργοποιηθεί η δυνατότητα αυτή  στο ηλεκτρονικό σύστημα. Επισημαίνεται ότι σε περίπτωση ανάκλησης, η αίτηση θεωρείται άκυρη και δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί ή να υποβληθεί εκ νέου.

Ανάκληση μετάθεσης δεν προβλέπεται από τις κείμενες διατάξεις και επομένως οι αιτήσεις ανάκλησης μετάθεσης δεν γίνονται δεκτές.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Το ξεκίνημα της νέας χρονιάς – και ενώ δεν έχουν ολοκληρωθεί οι 4500 διορισμοί στην Ειδική Αγωγή – ξεκίνησε με την προσπάθεια αναγνώρισης των πτυχίων των ιδιωτικών Κολλεγίων για διορισμό και πρόσληψη στη Δημόσια Εκπαίδευση και την εξαγγελία για τριετή αποκλεισμό από τους διορισμούς στους εκπαιδευτικούς που παραιτούνται ή δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία!

Πρόκειται για μία ρύθμιση που θα οδηγήσει σε ανάλογη τιμωρία και για τους αναπληρωτές! Είναι προφανές ότι ο βασικός λόγος που οδηγεί στην παραίτηση τους εκπαιδευτικούς είναι ο οικονομικός, και η έλλειψη ενός στοιχειώδους επιδόματος στέγασης για δυσεύρετες και πανάκριβες – πολλές φορές – κατοικίες!

Με την προτεινόμενη ποινή ουσιαστικά οδηγούνται επαγγελματικά εκτός εκπαίδευσης! Παράλληλα την Παρασκευή 10 Ιανουαρίου η κυβέρνηση κατέθεσε αιφνιδιαστικά προς ψήφιση στη βουλή τροποποίηση του άρθρου 54, παράγραφος 5 του Ν.4589/19 σύμφωνα με την οποία τα πτυχία που χορηγούνται από εκπαιδευτικά ιδρύματα της αλλοδαπής γίνονται δεκτά για διορισμό και πρόσληψη εκπαιδευτικών όχι μόνο εφόσον έχουν αναγνώριση ακαδημαϊκής ισοτιμίας και αντιστοιχίας από τον ΔΟΑΤΑΠ (όπως ίσχυε έως τώρα), αλλά ακόμα και αν διαθέτουν μόνο απόφαση αναγνώρισης επαγγελματικών προσόντων.

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι τα πτυχία των ιδιωτικών κολλεγίων, τα οποία με το νόμο 4635/19 διαθέτουν πλέον επαγγελματική ισοτιμία με τα πτυχία των ελληνικών ΑΕΙ, θεωρούνται τυπικό προσόν μόνιμου διορισμού και πρόσληψης αναπληρωτών στη δημόσια εκπαίδευση!

Με το νόμο αυτό η κυβέρνηση επιχειρεί να καταργήσει δια της πλαγίας οδού το άρθρο 16 του συντάγματος, το οποίο απέτυχε να αλλάξει με τις προβλεπόμενες δημοκρατικές διαδικασίες! Με όλους τους τρόπους η κυβέρνησηενισχύει την ιδιωτική εκπαίδευση, τους επιχειρηματίες και τους σχολάρχες, εμπορευματοποιεί τα πτυχία και επιτίθεται ποικιλοτρόπως στη δημόσια εκπαίδευση κατασυκοφαντώντας με κάθε ευκαιρία την ίδια, τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές!

Την ίδια στιγμή, η χρηματοδότηση της δημόσιας εκπαίδευσης μειώνεται στον προϋπολογισμό του 2020, τα σχολεία παραμένουν χωρίς εκπαιδευτικούς, φαντάροι καλούνται να διδάξουν πληροφορική στα σχολεία της Κάσου, αλλά η κυβέρνηση χρηματοδοτεί με 2 εκατομμύρια την ιδιωτική θεολογική σχολή της Βοστώνης, η οποία μάλιστα είναι υπό έρευνα για οικονομικές ατασθαλίες.

Δύο εκατ. ευρώ ακριβώς ήταν το κονδύλιο για την λειτουργία των 65 Διετών Προγραμμάτων Σπουδών σε 14 Πανεπιστήμια για 3000/διετία αποφοίτους των ΕΠΑΛ και η οποία ανεστάλη με απόφαση της υπουργού παιδείας.

Σύσσωμη η εκπαιδευτική κοινότητα απαιτεί την απόσυρση της συγκεκριμένης τροπολογίας! Το πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο της Τρίτης πρέπει να μας κινητοποιήσει όλους και όλες!

Πηγή Νεκτάριος Κορδής
Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Σχόλια
Loading...